JULIET, GREENHOUSE & ROAM

God morgon!

Kvällen var bra igår, mestadels iallafall.

Vi började hemma hos Martin och Astrid, där var det lika svenskar. Träffade lite nya tjejer, alltid lika kul!
Vid 23.30 drog vi till Juliet. Där hade jag riktigt kul, vi stod vid bordet och dansade HELA tiden.

Någon gång vid 02-tiden tog vi limon till Greenhouse. Där var det inte riktigt lika kul, det var sjuuuukt mycket folk så man kunde knappt röra sig. Och det är ju inte så kul att stå som packade makrillar hela kvällen. Så efter någon timme bestämde jag mig för att dra till Roam och möta upp Elin och Angelica. Det var jättekul att träffa Elin igen, har inte träffat den ungen på hur länge som helst! Hon fyllde 20 igår också, GRAAATTIS! :)
Men sen var det tyvärr ett tjockt svin som förstörde hela kvällen, så jag åkte hem vid 04 typ. Usch vilka äckliga, trashiga människor de gänget är. Aldrig mer!


Josef stod för drinkarna!


Heidi, Pernilla och jag






Nu ska jag börja göra iordning mig, jag börjar jobba om en halvtimme. Då ska vi ha födelsedagskalas för Lucy... Hunden!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack stumpelumpan! Fan vad ful hunden är, var bara tvungen att säga det. En jäkla malteser, usch! :D

Glassrätten vi åt heter glass au four ;)

2010-03-08 @ 18:00:30
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test