ME, MYSELF & AHLGREN

God afton kära vänner!

Hur mår ni? BRA hoppas jag.

Själv är jag trött och himla seg. Jag har jobbat hela dagen, har spenderat mestadels av tiden utomhus. Det är så sjukt underbart väder! Idag har vi haft 21 grader och blå himmel, I MARS?!?! Jag njuter av varenda sekund för man vet aldrig när det blir regnigt igen. Elin kom förbi en stund under eftermiddagen, vi satt i parken ett bra tag och tjötade lite. Alltid lika trevligt!

Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle ut till Juliet och Greenhouse. Men det verkar som att typ ingen ska ut, så jag skiter nog i det. Jag tar en lugn fredagskväll och slår på stort imorgon istället! :) Eller stort och stort, men det ska bli riktigt trevligt iallafall! Jag ska nämligen till Brooklyn med Christina och gänget för att käka på en restaurang som heter Sea. Det är en thairestaurang som tydligen ska ha fantastisk mat, det kommer bli spännande! Senare på kvällen ska vi nog vidare till en klubb på Manhattan.

Nu ska jag sätta på en film, tända lite ljus och äta mina Ahlgrens bilar. Det blir nog en rätt bra fredag ändå!



För er som inte ser eller är efterblivna så pussar jag på min söta Ahlgrens bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test