OPERATION TANDBLEKNING

God kväll!

Här sitter jag igen. Jag skulle egentligen gå på bio med Christina ikväll, men mina värdföräldrar skulle visst ut och äta så jag måste jobba till 21-21.30. Men vi ska gå någon annan kväll denna veckan! Vi ska se Alice in Wonderland, i 3D såklart!

Idag har jag jobbat en hel del, mellan 8-10 och 14-nu. Däremellan passade jag på att dra till gymmet och ta ett pass. Idag fick det bli Step. Jag älskar verkligen David, instruktören. Den bästa instruktören jag någonsin haft! Han är som en galen militär på crack och jag älskar det.

Innan idag köpte jag mitt allra första tandblekningskit. Det kostade bara 30 dollar och är sådana där gummiskenor man sätter på tänderna. Man ska använda dom i 30 min varje dag i 7 dagar tror jag. Jag ska börja ikväll, det ska bli spännande att se om det blir någon skillnad!


Haha, jag hatar sånna där lama pussbilder som alla bloggare lägger upp hela tiden, så jag var bara tvungen att jävlas lite ;)

Kommentarer
Postat av: kissan

rapportera om det funkar;) är lite intresserad själv:P pussssssss

2010-03-24 @ 08:45:50
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test