OUT IN THE SUN

God morgon!

Det är ännu en underbar vårdag här i New York, så jag ska snart bege mig ut i solen.

Jag är ju ledig idag, så dagen ska spenderas mestadels utomhus. Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra, funderar på att åka upp till Central Park för att luncha med Sarah eller bara sitta och läsa en stund.

Senare i eftermiddag ska jag hinna med att träna och storstäda mitt rum. Om jag ska vara ärlig har jag inte städat det sen innan jag åkte till Sverige... Och det var 14:e februari. Och det var säkert en vecka innan det. MYSIGT JOSEFINE, JÄTTEMYSIGT! Det är damm överallt och golvet skriker efter dammsugaren.

Men det får bli senare när solen gått ner, för nu ska jag ut och njuta!



Lilla jag idag, självklart hänger solbrillorna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test