RICE TO RICHES

God kväll!

Tänkte börja med att skriva lite om i torsdags, har glömt att ladda upp lite bilder från då.

Dagen spenderades med Linda i Soho under förmiddagen. Vi shoppade, eller bara jag. Mina fiiina skor som jag ska visa er snart!

Vi åt lunch på ett mysigt ställe som heter Bread, det ligger på Spring street och Mott tror jag.
Vi bestämde oss efter lunchen att testa på ett coolt ställe som heter Rice to Riches. De säljer bara olika sorters rispudding i massa olika smaker. Det lät ju gott iallafall... Men det var nog det värsta på länge. Jag trodde det skulle smaka som risgrynsgröt med smak typ, men det riskornen var helt mosiga och det såg ut som en spya, haha!


Söta Linda på Bread!


De har världens godaste pestopasta där



Spyan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test