SATURDAY

Lördagen började vid 12, då jag vaknade bakis och jävlig.

Jag skyndade mig att slänga på lite kläder och sprang till Union Square för att möta upp Christina. Vi tog tunnelbanan upp till Upper east side för att bruncha på ett ställe som heter Jackson Hole. Det ligger på 91:a och Madison tror jag.
Där fick man äta MASSOR för endast 15 dollar. Vi drack massa mimosa för att göra baksmällan bättre, och visst funkade det! Jag blev på toppenhumör (undrar varför, haha).

Vi satt där i ett par timmar och bestämde oss sen för att åka till Herrald Square för att shoppa lite. Det var meningen att Christina skulle hitta något att ha på sig under kvällen, men det slutade med att jag kom hem med en klänning och ett par shorts istället... Jag som inte skulle shoppa något. Men jag är riktigt nöjd!

Vi åkte sen hem, duschade och gjorde iordning oss och åkte upp till Linda för att förfesta lite där. Vi drack vin och frågade massa sexfrågor till varandra, haha!
Vid 23.30 tog vi en taxi till Hudson Terrace. Jag hade skitkul där, det blev många drinkar och mycket galen dans med Christina! Båda vi var så jäkla fulla så vi knappt minns ett skit, det roliga är när man ser bilderna. Haha, ni ska bara se de bilderna. Men ni får fan inte se de värsta! ;)

Kvällen slutade vid 05-tiden med att jag och Christina tog en taxi hem och flörtade med taxikillen som var från Egypten. Christina frågade hela tiden om han ville gifta sig med honom, haha!


Jag hade på mig min nya klänning från H&M:s nya kollektion Garden.


Linda och jag


Haha, jag och Christina (detta är den mest normala bilden på oss)


Hahaha


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHA klart jag minns :D

Det med Nicke är nästan det roligaste faktiskt, jävla sjuka vi var :D

2010-03-29 @ 22:50:23
URL: http://emmaaxell.blogg.se/
Postat av: Hannah

AASSS snygg klänning!!

2010-04-01 @ 18:51:54
Postat av: Josefine

Tack my love!

2010-04-05 @ 02:39:19
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test