STEPPASS OCH SPENATLASAGNE

Hej!

Jag sitter här och kollar på någon reunion av Bad girls club. Mycket underhållande!

Dagen har inte varit vidare värst intressant. Lite jobb på morgonen, ett steppass under förmiddagen och tvätt, matlagning och städning under eftermiddagen. Jag lagade spenatlasagne såklart, min favvo!

Jag skulle egentligen följa med Astrid till Astoria för att fixa naglarna, men min stackars plånbok är alldeles för tunn just nu tyvärr. Denna veckan ska jag försöka spara så mycket som möjligt. Det har varit lätt hittills eftersom det har regnat både idag och igår, men resten av veckan ska bli underbar (25 grader på lördag och söndag!!) så det kommer bli lite svårare...

Imorgon blir det jobb hela dagen. Jag är ledig mellan 9-12, så jag ska försöka klämma in ett träningspass mellan jobbtiderna. Om det är fint väder blir det nog en springrunda längs med East River!


Jag i affären Kiosk i Soho förra månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test