THE BOOKNERD IS BACK!

Hallå!

Just nu sitter jag och kollar på den nya säsongen av ANTM. Denna säsongen finns det verkligen sjukt snygga tjejer med, min favorit är hon med de tjocka ögonbrynen och långt, mörkbrunt hår (kommer inte ihåg vad hon heter).
Har den nya säsongen börjat i Sverige än?

Dagen har varit lugn och bra. Under morgonen tog jag en lång springrunda längs med East River. Det var underbart som vanligt!

Eftermiddagen bestod av lite chillande och skypande med syster. Vid halv 4 tog jag min bok och gick till Union Square, satte mig på gräset med alla andra människor och läste i ett par timmar. Jag har äntligen fått tillbaka suget efter att läsa igen, det har varit borta ett bra tag. OCH DET GILLAR VI!


Dagens outfit bestod av:
- Kofta från H&M
- Skärp från American Apparel (nytt, visst är det fint?)
- Jeansleggings från Gina Tricot
- Ett par gamla och sleeeetna Converse




GODNATT GODINGAR!

Kommentarer
Postat av: sis

jag tror vi ligger jävligt efter när det gäller ANTM... Har inte sett det på as länge!



pussssssssssss

2010-03-18 @ 10:11:02
URL: http://emeliekisch.blogg.se/
Postat av: sis

you're sooooooo beautiful!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-19 @ 18:53:58
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test