TOTAL BODY CONDITIONING

God dag!

Jag kom hem från gymmet för en stund sen, gick på ett total body conditioning-pass. Det var galne David som höll i passet idag, han är verkligen heeeelt sjukt bra! Han måste vara en ex-militär eller något, han skriker och har sig om man inte gör övningarna på rätt sätt eller ger upp.
Det passet är riktigt jobbigt, men kan känner verkligen att det ger resultat!

Dock märkte jag att jag inte tränat ordentligt på ett tag. Jag är mycket svagare än vad jag var innan. Men nu jäklar ska jag börja träna ordentligt!

Jag ska hämta Lucas i skolan om en halvtimme, sen ska vi leka i 2 timmar tills han ska till sin simklass. Sen börjar jag igen vid 18.
Mellan jobbtiderna ska jag skypa med pappa och Emelie, städa och tvätta. Det behövs verkligen!


Jag måste ju börja träna lite innan jag helt plötsligt ser ut såhär...

Kommentarer
Postat av: emma

Skönt att se din vackra nuna Allan! :D <3 hahahah

2010-03-02 @ 22:43:37
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test