I´VE HAD ENOUGH

Ångest.

All denna jävla ångest. Press på att vara någon man inte är. Det drar ner mig i ett stort jävla hål och vägrar släppa taget. Josefine, kan du försöka få in i din skalle att det inte går att tillfredsställa alla? Egoist är inte ett negativt ord, för i slutändan är det bara dig själv som du kan lita på. Du är ensam. ENSAM! Fatta det!!


NEJ, mamma och pappa, allt är inte bra. Jag är så jävla trött på att försöka vara perfekt hela tiden, det känns som att det är en sådan jävla press på mig att allt ska vara så jävla underbart HELA TIDEN bara för att jag befinner mig i New York och gör något annorlunda. Men jag är för i helvete inte mer än människa, jag har dagar som jag bara vill ge upp, åka hem och ligga i min egen säng i veckor med min katt.

Jag vet i fan vad jag vill komma fram till mer än att jag är så jävla trött på att hålla uppe denna "perfekta" fasaden med att jag lever livet i världens bästa stad. Men vet ni? Bara för att jag flyttade till andra sidan jorden och lever ett jävligt coolt liv i vissas ögon så är jag fortfarande Josefine. Och Josefine vet inte vem hon är eller hur fan hon ska överleva denna JÄVLA ångest.


Nu ska jag sitta hemma en lördagskväll trots en massa inbjudningar till olika saker. Jag är hemma på grund av att jag inte orkar, jag är för känslomässigt ostabil för att gå ut och låtsas ha kul.
Jag var också hemma igår för att jag jobbade sent.
And there, ladies and gentlemen, is the truth and nothing but the truth. HÄFTIGT VA?

Kommentarer
Postat av: Angelica

kanske är någon tidsgrej för jag känner typ likadant..fy vilken hemsk känsla ja haft denna helgen och idag..legat i sängen hela dagen . bu!

2010-03-16 @ 04:15:33
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: ida

huvudsaken e att man inte ljuger för sig själv. du e grym. take care.

2010-03-17 @ 22:33:28
URL: http://uggleansikte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test