THE GOLDEN STAIRS

God kväll!

Även denna dag har varit underbar, jag älskar att vara ledig under veckorna när det är sol och 16 grader och bara göra vad jag vill. Det mina vänner, är livet!

Imorse jobbade jag en timme. Någon gång efter 11 mötte jag upp Elin vid Flatiron. Vi begav oss ner mot West Village för att gå till Marc Jacobs store. Sarah mötte även upp oss där nere! Elin visste var Carrie trappa i SATC är, SJÄLVKLART ville jag gå dit och ta nördiga bilder!

Vi gick sen till olika små affärer. Jag skulle egentligen inte köpa någonting eftersom jag är praktiskt taget pank. Men jag kunde inte låta bli, shopaholic som jag är... Jag fick med mig hem ett apsnyggt skärp från American Apparel, en nyckelring från Marc Jacobs, ett par solglasögon och en ring från någon random smyckesbutik. Mycket nöjd är jag, men ännu fattigare! Snart får jag börja tigga på gatan... Jag vet redan vad det ska stå på min lapp: "Please help me. Im an Au Pair who just bought too many shoes..." Haha!

Och vet ni vad? Idag har vi lunchat på en uteservering för första gången iår!! UNDERBART. Det kändes verkligen som sommar när vi satt där och åt sallad med våra solbrillor på!


Jag och Elin utanför Carries trappa!


Jag var glad!!



Elin och jag på uteserveringen!


Sarah var glad över sina nya brills!


Nu ska jag glo på lite film och peppa inför den långa springturen jag ska ta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test