EAST RIVER, CENTRAL PARK & SOHO

God kväll!

Jag har haft en underbar dag, nästintill perfekt faktiskt!
Dagen började med en timmas jobb. Vid 10 sprang jag längs med East River. Det var helt fantastiskt, perfekt väder som kändes som en sommarmorgon. Det var precis vad jag behövde, en springrunda under en perfekt vårmorgon.

Vid 12.30 mötte jag upp Sarah, Eduardo och Linda för lunch i Central Park. Vi satt på en bänk och bara snackade i någon timme eller två. När jag och Sarah var påväg till Central Park från henne svettades vi ihjäl, det var verkligen lika varmt som en sommardag! Det är helt sjukt att det kan gå så fort, förra veckan var det ju typ minusgrader och snö.

Vid 14.30 åkte jag och Linda ner till Soho för att shoppa lite. Vi strosade runt i ett par timmar och jag fick med mig hem två par skor. Jag är VÄLDIGT nöjd. Ni får se imorgon!

Jag har sen jobbat mellan 18-20 och har nu precis tittat klart på My Boys med bla Drew Barrymore. Riktigt bra film! Imorgon är jag ledig, så jag ska sova så länge jag vill, träna och kanske träffa någon för en lunch eller liknande.

Just nu känns allt riktigt bra, det är sjukt vad man kan påverkas av vädret. Nu ska jag titta vidare på tv en stund och sen sova, jag vill vara utvilad tills imorgon! Hoppas ni sover sött där hemma, tänker på er ofta ska ni veta.




Jag och Linda hittade ett ställe i Soho som heter Kiosk. Linda hade hört talas om det så vi gick in.


Trappuppgången var smal, lång och fylld av grafitti och klotter.




Linda

Men vi gick aldrig in, eftersom de hade tillfälligt stängt. Men tillbaka, det ska vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test