VÅÅÅÅR!

Hallå!

Det är ÄNTLIGEN vår här i New York och jag är så himla lycklig över det! De två senaste dagarna har varit underbara, så idag har jag och Mala spenderat hela förmiddagen i lekparken på Union Square. Helt underbart! Jag bara satt och njöt av att känna lite värme mot ansiktet för en gångs skull.

Igår firade vi ju Lucy, hunden, som jag skrev innan. Haha, vi hade köpt en tårta, massa hundtallrikar och servetter, ljus, hattar m.m. Välkommen till USA, det överdrivna landet!
Men det var faktiskt jättekul, det kom några vänner till familjen för att fira (ursäkt för gratis pizza och tårta, haha).

På kvällen jobbade jag eftersom värdföräldrarna åkte på en födelsedagsfest. Det gjorde faktiskt ingenting, jag var så sjukt trött efter fredagens bravader och alla missade sovtimmar.

Nu vaknar nog Mala snart, så vi ska ut och leka igen i vårvädret!




Födelsedagsbarnet herself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test