HIT THE GYM!

Hallå!

Jag kom hem från gymmet för en stund sen, jag och Malin trotsade våran träningsvärk from hell och körde ett ännu hårdare mördarpass. Idag blev det 40 min löpning, ben, armar och mage. Jag är mycket stolt över mig själv (och Malin) om jag får säga det själv! Men träningsvärken imorgon kommer inte vara att leka med, jag tvekar på att jag överhuvudtaget kommer kunna gå...

Annars har dagen bestått av storstädning här hemma och lunch med mamma och Jonathan på Napoleon. Det fick bli en vegetarisk lasagne, den var god men den slog inte min bästa spenatlasagne! ;)



Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hej!

Jag heter Nina och jag funderar på att åka som au pair. Jag har snokat runt lite på internet efter information och jag fastnade för din blogg! Haha :) Så nu tänkte jag ställa lite frågor som jag hoppas att du vill svara på :)



Är du nöjd med Skandinaviska institutet? Hur gjorde du för att få ihop 200 timmars barnerfarenhet? Vad läste du för kurs/ämne och på vilken skola?



Har tvekat lite på att åka innan, men din blogg är verkligen inspirerande!



Tack på förhand!

/Nina :)

2011-02-06 @ 12:02:42
URL: http://www.ningus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test