NYTT JOBB!

Hej mina fina!

Idag har varit en tråkig men ack så behövlig dag. Jag har tvättat 3 miljoner kilo tvätt, storstädat i min lilla lägenhet och slipat och grundmålat mitt köksbord. Nu är jag snart klar med den där jävla målningen, är trött på det nu! Jag har målat två stolar, ett nattduksbord och ett soffbord sedan innan. Nu får det ta och räcka!

Annars idag har jag fått jobb! :) Jag har numera två jobb, ett på City Gross och ett som vikarie på dagis! Det går till så att man blir inringd till olika dagis i Jönköpings kommun och det blir man väldigt ofta. Imorgon ska jag vikariera på ett dagis i Bankeryd mellan 9-17, det ska bli kul!

Nu börjar Top Model, gotta go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test