ON THE STRIPPER POLE

God afton!

Jag har precis myst ner mig i soffan med cola light och fruktsallad, det får bli min kvällsmat ikväll. Fikan med mina tjejer var mysig som vanligt, har alltid så kul med dom! Jag längtar tills imorgon när de kommer hit för min inflyttningsfest, kan det inte bli imorgon kväll NU? Så skippar jag jobbet fast jag får betalt ändå såklart. Det tycker jag var en bra idé!

Nu ska jag kolla lite på Let's Dance, fy fan vad vilka dåliga teveprogram på fredagskvällar! Finns INGET vettigt. Och då är ju ändå fredagskvällarna de kvällar som det svenska folket är hemma och kollar på teve. Nej, jag ska fan bli chef över alla tevekanaler och bara visa Scrubs, True Blood, American History X och Two and a half men!


Tror ni det blir lika galet imorgon som det var en kväll i New York då jag och Christina hamnade på en lesbisk bar dansandes vid en strippstång? Gaaaanska svårt att slå faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test