PLANNING THE FUTURE

Hej vänner!

Nu har jag äntligen lite tid att uppdatera er om vad som har hänt.

Jag vikarierar just nu på en förskola i Jkpg, jag ska vara där hela veckan. Det är väldigt skönt att vara på samma ställe i flera dagar, då får man chansen att lära känna barnen och de som jobbar där lite mer. Förskolan jag är på just nu är lite yngre barn, mellan 1 - 3 år. Dom är så himla söta, men man blir verkligen trött efter en 8-timmarsdag med dom!

Idag efter jobbet gick jag till gymmet vid 17-tiden ungefär. Det skulle jag inte ha gjort... Det var verkligen proppfullt med folk! Jag skulle börja med att springa på bandet, men när jag såg att det var åtta personer som väntade var det lite mindre lockande. Så jag gick upp och skulle göra lite övningar på mattan, men det var ju såklart proppfullt där med. Till slut blev jag så frustrerad att jag gick hem. Jag pallar verkligen inte med att träna när det är så mycket folk!
Jag och Malin ska ge det en ny chans imorgon kväll!

Annars har jag planerat många roliga saker. Det blir en rolig resa med Sarah i Mars sen ska jag göra en extremt rolig sak i April. Fast det är inte riktigt säker än, men jag HOPPAS! För jag måste komma ifrån Sverige ett tag...


En riktigt snygg bild på mig och Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test