SJUK

Fan vad jag är uttråkad.

Nu har jag legat hemma hela lördagskvällen och hela söndagen och jag tror jag dör av uttråkning! Min förkylning blir bara värre och värre, jag har knappt sovit en blund inatt för att jag hade så jävla ont i halsen. Annoying!

Jag har iallafall gjort lite nytta idag. Jag såg att tvättstugan var ledig så jag passade på att tvätta maaaassor av tvätt. Och så har jag städat och fixat.

Jag har inte mycket mer att skriva än att livet suger ganska mycket just nu. Jag är så UTTRÅKAD! Men det roliga är att när jag är sjuk så vill jag inget hellre än att göra massor av saker, och när jag är frisk så är det skönt att ibland bara vara hemma och ta det lugnt. Men då väljer man ju det själv, det gör man inte när man är sjuk...

Jaja, nu ska jag sluta tjata om mitt tillfälligt tråkiga liv och titta vidare på teve.


En av de bättre stunderna i livet. Jag och Emma på Venice Beach i Oktober 2010

Kommentarer
Postat av: Aaron

Hope you feel better soon!

2011-02-28 @ 03:18:50
Postat av: Natalie.

Ååå, hoppas mina hårprodukter kommer snart :)

2011-03-01 @ 10:38:52
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test