TRÖTT PÅ ATT HA ONT I HUVUDET...

Hej!

Sorry för dålig uppdatering!

I helgen åkte jag hem till Mullsjö och hälsade på familjen. Det var riktigt mysigt!

Idag har jag jobbat på ett dagis på Barnarp, det var jättekul förutom att vi var ute på äventyr i över två timmar och jag hade Converse på mig. Inte den bästa skon att ha när det är -15 och massa snö. Mina fötter är typ förfrusna nu!
Jag ska jobba där imorgon kväll vilket kommer bli riktigt kul, barnen där var verkligen underbara!

I veckan ska jag också försöka hinna med att gå till läkaren och få en synundersökning. Jag har under en längre period haft huvudvärk väldigt ofta och den senaste tiden har bara blivit värre och värre... Jag pallar snart inte mer, det tar över många av mina dagar, jag blir jättetrött och kan knappt vara social för att det gör så ont. Jag misstänker att det antingen är något fel på mina värden eller så är det synen. Nu ska jag fan ta reda på vad det är så jag slipper den här skiten!!


Louice, jag, Pappa och Jonathan när de var på besök hos mig i September förra året.

Kommentarer
Postat av: Aaron

Hey Josefine! For the headaches, maybe try an herbal remedy like peppermint. Lisa, at organiceyourlife.com explained it's many healing properties. Peppermint tea might help also. Get well soon!

2011-02-16 @ 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test