FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET

Hallå!

Idag var första dagen jag jobbade som dagisfröken. Det gick jättebra! Jag jobbade på ett fritids i Bankeryd mellan 9 - 17 och barnen var verkligen hur gulliga som helst!

Alla killar blev helt förtjusta i mig, de ville hålla mig i handen hela tiden och startade till och med en pussklubb där endast dom och jag skulle vara medlemmar i. Haha, gulleungar!

Efter jobbet åkte jag direkt till kära Georges där Ellen, Malin och Hannah var. Vi tog en mysig fika och snackade om den senaste veckan. Det känns som att jag inte har träffat Ellen och Hannah på evigheter, katastrof!

Imorgon blir det jobb på en skola vid Bymarken mellan 10-16, efter det blir det träning. Skönt!

Nu ska jag kolla på Stylisterna, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test