WANTING TO BE SOMEONE ELSE IS A WASTE OF THE PERSON YOU ARE



G
od afton!

Jag kom för en stund sen hem från gymmet. Idag tränade jag tillsammans med Linnéa och Malin, alltid kul med lite sällskap! Vi alla var lite sega idag, så styrketräningen blev väl lite sisådär, men jag körde iallafall 15 min cross och 20 min löpning!

Idag har jag också jobbat! Jag var på en skola vid Vätterslund mellan 10 - 16. Det var verkligen en jättebra skola! Vi målade mycket, hade svenska och gjorde klart en gigantisk tavla som de har jobbat med ett tag. JP kom och tog kort på det, så bli inte förvånade om ni hittar mig med på någon bild där jag pysslar med barnen. :)

Imorgon är jag ledig, så då ska jag luncha med tjejerna på förmiddagen och eventuellt åka till Mullsjö för att hälsa på Emma i sin nya lägenhet. Det var så längesen vi sågs så nu är det verkligen dags, saknar henne och hennes preggomage! <3

Nu ska jag titta vidare på Sveriges Mästerkock, är det bara jag eller är Per Moberg snygg?




Ps. Jag fick en sådan fin kommenar av Johan för ett par dagar sedan. Han sa att han tycker om min blogg och att den är personlig och fin. Det värmer i hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test