WE SEARCH FOR SOMEONE TO LOVE, SOMEONE WHO MAKES US COMPLETE. WE CHOOSE PARTNERS AND WE CHANGE PARTNERS. WE DANCE TO A SONG OF HEARTBREAK AND HOPE, ALL THE WHILE WONDERING IF SOMEWHERE AND SOMEHOW THERE IS SOMEONE SEARCHING FOR US.













I
går var en väldigt bra kväll.

Malin, Fredrik och Anders hämtade upp mig och vi åkte till Ica Maxi för att handla käk. Åkte hem till Fredrik i Huskvarna och lagade tacos med fruktsallad till efterrätt, gooott! Vi kollade på Halv åtta hos mig och spelade frågesport. Herregud vad jag är tävlingsinriktad, jag insåg det igår när jag blev skitförbannad för att jag tyckte att Anders fuskade, haha!
Kvällen var precis vad jag behövde, avslappnad och lättsam.

Idag har jag, Linnéa och Malin tränat. Nu har jag äntligen fått tummen ur och skaffat gymkort på Friskis! Det känns bra, jag behöver något att fokusera på, då har jag mindre tid att tänka.
Vi körde kondition och styrketräning idag, fan vad jag har saknat träningen! Men konditionen sitter i fortfarande, så det blev 35 min på löpbandet. Skönt!

Nu ska jag kolla klart på Cougar town och sen sova. Imorgon blir det lunch med mamma och syster och mer träning!


Jag trotsade vintern och använde min älskade fejk-pälsväst från H&M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test