8 GLAS

God afton!

Jag sitter och väntar på att Johanna ska komma och hämta mig, vi ska till Huskvarna för att hämta ett soffbord jag har köpt av en tjej. Kul fredagssysselsättning, eller hur? ;) Men Johanna är verkligen världens bästa som hjälper mig, man kan ju inte ta med ett soffbord på bussen direkt.

Igår hade jag en jättetrevlig kväll! Vi var 12 tjejer som åt middag på 8 glas för att säga hej och hejdå till Emilie som är hemma ett par dagar innan hon ska ut på nya äventyr!
Jag tycker om mina tjejer så mycket, vet inte vad jag skulle göra utan dom!

Nu kommer snart Johanna, gotta go!




Gårdagens look


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så vacker o jag älskar deeeeejjjjj camilllaaa!

2011-01-29 @ 14:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test