BIRTHDAY GIRL!

God morgon!

Jag släpade mig upp vid 10 idag, jag är så himla trött och vet verkligen inte varför. Det måste väl bero på mörkret och årstiden?

Igår jobbade jag fram till 15, sen hämtade mamma upp mig och vi kollade på en teve till min nya lägenhet. Det verkar bli en 32" Samsung!

Idag ska jag jobba mellan 13-18, sen åker jag direkt till min underbaring Ellen som fyller 21 idag!! Så sjukt att vi börjar bli så gamla, haha! Vi ska iallafall förfesta hos henne sen gå ut. Jag har saknat mina tjejer hur mycket som helst så det ska bli kul att träffa alla igen!

Nu måste jag göra iordning mig innan jag beger mig mot jobbet. Puss!


Fina Johanna på nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test