DAG 16 - MIN FÖRSTA KYSS

Jag var ett riktigt puss-monster när jag liten, så jag hade hunnit pussa många pojkar innan jag fyllde 4.

Men den kyssen jag minns först var när jag var ihop med Samuel i min klass och Melina (min förra bästa kompis)  var ihop med Christoffer. Det kanske var i 3:an eller något. Vi satt i Christoffers lekstuga och lekte Sanning eller Konka.
Jag och Samuel fick utmaningen att vi skulle hångla i 1 minut eller var det var, och såklart var vi tvungna att anta den utmaningen.

Jag minns att jag var nervös. Och att kyssen kändes som en evighet och att den var slemmig.

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Sju sanningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur hittade du din lägenhet så snabbt? jag har letat i en evighet känns det som..

2011-01-02 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test