EN LITEN SJUKLING

Det blev inget jobb idag.

Jag åkte till jobbet trots att jag hela gårkvällen och dagen mått konstigt, jag har varit yr och känt mig febrig.
När jag precis skulle sätta mig i kassan kände jag mig helt svimfärdig så jag var tyvärr tvungen att åka hem. Det kändes för jävligt att bara komma dit och vända, men det var nog bättre att åka hem och vila upp mig så jag blir frisk snabbare!

Fan vad jag hatar vintern. Alla går runt och är lite småsjuka och för mig är det oftast så att jag går runt och är sjuk i flera veckor för att det vägrar bryta ut ordentligt. Det är riktigt irriterande, då är det ju bättre att vara riktigt sjuk i ett par dagar och sen bli frisk istället!

Så ikväll blir det heller ingen firning av Ellen heller... Jag som hade sett fram emot det! Och så skulle jag träffa en viss person ute ikväll som jag inte har sett sen jag åkte till USA. Men men, en annan gång!

Nu ska jag äta spenatlasagne och sen gosa ner mig i soffan framför en film. Hoppas ni mår bättre än mig!


Jag på nyår

Kommentarer
Postat av: Aaron

It sucks getting sick, I hope you get better soon. The dizziness and faintness was probably from the sinus pressure that happens with the cold or flu, I get that sometimes when I'm sick. Maybe take some vitamin C also for a couple of days, and some good, hot soup is always a good idea. I love spinach lasagna also, I have to make that now that you mentioned it.

It's a pretty picture of you,

take good care Josefine, hug!

2011-01-06 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test