I`M IN LOVE!

Idag har jobbet inte varit nådigt.

Jag började klockan sex (!!) idag för att det var dags för den stora dagen D, nämligen INVENTERING! Hallelujah som jag har längtat!!!!!!! Nooooooooot.
Det var typ det värsta jag har varit med om. 11 timmars konstant räknande och du är garanterad något som känns som en helikopterfylla!
Till exempel så räknade jag klädrullare. Närmare bestämt 1453 stycken. Gissa hur lång tid det tog?!

Men vi fick iallafall asgod frukost och lunch gratis idag, det var riktigt nice.

Efter jobbet åkte jag och mamma till min lägenhet. Den är så himla fin och mysig! Jag är kär. Där ska jag spendera många timmar med vänner, män, matlagning och njutning till max. Åh vad skönt det ska bli att få my own place!!

Nu måste jag sova, ska upp och jobba igen vid 8. Hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test