MÅLARE NÄSTA?

Hej mina fina!

Jag kom precis hem efter ett par timmar på stan. Jag hade lite ärenden att göra, ett var att söka jobb på en butik i stan. Jag hoppas verkligen jag får det, det verkar väldigt kul!

Annars har jag de senaste dagarna målat för fullt. Jag målar ju om alla köksmöbler och vardagsrumsmöbler så det blir en del målande... Men fint blir det! Jag kanske ska bli målare trots allt? ;)
Nu har jag iallafall börjat få ordning på det mesta. Bilder kommer när alla möbler är målade!

Igår var jag och Malin på IKEA en sväng. Jag fick med mig massor av skålar till köket, smågrejer och en jättefin fruktskål. Är skitnöjd!
Men det roliga är att vi inte hade någon bil och tänkte ta bussen hem. Såklart ska jag köpa massa saker och Malin en stor lampa och massa annan skit + storhandla på Coop. Hur har då lilla Josefine och Malin tänkt sig att släpa med sig allt det hem? Underbara Linnéa fick till slut köra hem oss. Tack snälla!!

Idag kom också min syster Emelie hit en sväng för att käka lunch. Hon tyckte lägenheten var så fin så! :)

Nu ska jag packa upp lite varor, sen laga kvällsmat. Imorgon blir det jobb på City Gross, det ska bli kul. Puss!


Jag just nu




Kommentarer
Postat av: Aaron

It's good to keep a little spare paint somewhere for 'touch-ups' in the future if there is a scratch now and then.

Haha, yeah it'd be hard to ride the bus holding the large lamp.

Have a good day 'little Josefine'!

Hug!

2011-01-28 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test