MIGRÄN

Usch, det har varit den jobbigaste natten på länge...

Jag fick huvudvärk redan igår eftermiddag men trodde att det berodde på lördagens utgång. Men framåt kvällen blev huvudvärken värre och jag kände mig skityr. Så jag gick och la mig vid 20 men kunde inte somna eftersom allt snurrade och jag mådde hur illa som helst. Den där jäkla migränen är tillbaka igen och jag HATAR det. Det är så obehagligt att ligga och blunda när allting bara snurrar och snurrar. Usch!

Jag trodde att jag skulle vara bra när jag vaknade idag, men det håller i sig en del idag också, har ont i huvudet, är yr och mår stundtals väldigt illa... Så idag blir det att ta det lugnt och hoppas att jag mår bättre snart. Det känns som att jag aldrig kommer bli riktigt frisk, det har varit lite för mycket sjukdomar de senaste veckorna!


Kommentarer
Postat av: Kadde

Hej :)

Om du läser min blogg så har du nog märkt att jag jobbar heltid på intersport. Men tycker det är extremt roligt att jobba på förskolan med så försöker hinna med de så mycket jag bara kan.



Jag är då vikarie i en så kallad vikarie pool i Habo. I Habo finns det 16 olika förskolor. Förre året jobbade jag bara 75% och hann därför jobba mer på förskolan så under den tiden så hann jag nästan jobba på alla förskolorna. Men blir ju ändå att man bara är på ett par förskolor så man lär känna barnen osv. Så sedan jag började jobba som vikarie har jag fått jobba alla dagar då jag varit tillgänglig. Så om man skaffar sig ett bra rykte så kommer man få jobba mycket.



Min kompis jobbar som vikarie i vikarie polen i Jönköping och eftersom det är ännu fler förskolor i jönköping så kommer du verkligen få jobba om du blir omtyckt... :) Till och med kanske få lite längre vik på 1-3 veckor ibland mer. Även om du inte har utbildning.



Hoppas du är nöjd över ditt svar annars så fråga igen. Det är verkligen sjukt kul att jobba på förskolan.



2011-02-02 @ 23:09:53
URL: http://kaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test