MITT UPPE I FLYTTEN

Hej mina söta!

Jag har inget internet i min lägenhet än, så jag har varit lite efterbliven när det gäller att hänga med i internet-världen! ;)

Nu är jag hos mamma en sväng och snor internet av henne, så jag tänkte bara skriva hej och att allt i lägenheten går bra! Nu har jag bott där i två dagar och jag känner mig redan som hemma.
Just nu håller jag på att målar för fullt, ska måla om köksmöblerna vita och mitt nattduksbord svart. Det kommer nog bli jättefint!

Jag lovar att jag ska visa bilder och sådär, men just nu ser det ut som ett bombnedslag med stolar och tidningspapper överallt! :P

Hoppas ni mår bra, det gör iallafall jag! :)
Vi hörs snart igen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test