NARNIA OCH BONGO

Ooooj vilken bra uppdatering jag har haft den senaste tiden! Helt sjukt.
Men jag vet att ni älskar mig ändå! ;)


Gårkvällen var mysig! Johanna kom och hämtade mig vid 17 för att vi skulle kolla på bio. Det blev Narnia 3D. Jag tycker den var helt okej, den var spännande så man blev aldrig uttråkad som man lätt kan bli av längre filmer. 
Jag har inte sett varken ettan eller tvåan så det var lite svårt att hänga med, men det funkade ändå! :)

Efter bion var slut mötte vi upp Malin på Bongo för lite Happy Hour. Vi drack mojitos, snackade om hemliga saker och hade det allmänt trevligt. Gud vad jag tycker om mina tjejer!

Idag är planerna att söka jobb (ska söka ett till extrajobb eftersom jag inte får tillräckligt mycket tider på mitt nuvarande jobb), ta en långpromenad och träffa tjejerna senare ikväll. En bra dag helt enkelt!

Nej, nu ska jag bege mig ut. Det är så himla fint väder idag!


Jag med mina snygga 3D-brillor igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test