TO FALL IN LOVE IS AWFULLY SIMPLE, BUT TO FALL OUT OF LOVE IS SIMPLY AWFUL.




J
ag ignorerar mina tankar och tillåter inte mig själv att känna. Det är något jag är tvungen att göra, annars skulle jag ligga i fosterställning i sängen och aldrig vilja kliva upp.

Dagen har spenderats med mig själv, på stan letandes efter något som jag inte vet vad det är. Den här dagen är grå. Grå himmel, gråa människor, gråa kläder. Grått. Kan vara världens mest deprimerande färg.

Nu kommer snart Malin och hämtar mig, skönt att få lite sällskap.


Kommentarer
Postat av: elinpelin

Heej!! ja men gud va roligt klart jag vill ha hennes nummer. Om du pratar med henne så är mitt nummer 212-431-5335 iaf. haha världen är bra liten ibland. hur är det med dig btw? hur känns det att inte vara au pair längre?

2011-01-31 @ 20:23:33
URL: http://elingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test