110309

Hej vänner!

Idag har jag sovmorgon, så jäkla gött. Jag ska jobba på ett kvällsdagis idag, så mina arbetstider är 14.30 - 21. Jag var så död igår när jag jobbade 08-17 på ett dagis så idag behövde jag verkligen sova ut.

De senaste dagarna har jag haft så ont i mina bihålor att det känts som att mina ögon ska ploppa ut. Igår var verkligen förjävligt, det kändes som att jag var i en bubbla och fattade inte vad någon sa, haha! Idag är det liiiite bättre, hoppas att det börjar släppa nu!

Igår kväll hade vi fikamys, jag, Linnéa, Emma, Malin och Hannah. Underbart! Jag var sjukt trött men jag försökte följa med i konversationen. Men det blev nog lite för många "va?" och "Ja, precis. Eller vad sa du?". Haha!

Mamma sov över hos mig inatt (hon bor i Gbg nu) så vi hade kollade lite på film och drack te innan vi gick och la oss. Mysigt!

Nu ska jag ta en liten promenad innan jobbat. Hoppas ni mår bra!


Jag och min fina Malin för ett par år sedan.

Kommentarer
Postat av: Dannielle

Hej Josefine :) Ditt år i New york verkar ha varit riktigt underbart! Jag har vart i USA förr men aldrig testat på nattlivet eftersom jag endast är 18, fyller 19. Men i New York, är det lätt att komma in på klubbarna där? Dum fråga med tanke på hur dina underbara nätter verkar vart! Tacksam för svar, på mailen om du har tid :)

2011-03-13 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test