FIN DAG

Puh, nu är jag äntligen hemma efter en fullspäckad och rolig dag!

Jag jobbade mellan 7 - 13 på dagis idag, det som jag har jobbat på hela veckan. Det gick jättebra idag med, trivs verkligen där!
Efter jobbet tog jag bussen till Mullsjö där jag hälsade på Emma i hennes nya lya. Vi fikade, promenerade med hundarna och snackade massa. Det var så otroligt kul att träffa henne eftersom det var allt för längesen vi sågs, INTE bra!
Hennes lilla gravidmage hade växt gaaaaaanska mycket sen sist, jag fick känna när lille bebben sparkade och hade sig i magen, så jäkla coolt! :)

Jag tog 19-tåget hem och gick direkt till George's där Malin och Ellen satt. Det blev lite gott snack i någon timme innan alla begav sig hemåt. Nu har jag äntligen fått i mig lite soppa. Jag var vrålhungrig och undrade ett tag varför.. Kan det bero på att jag inte ätit sedan 11.30? Njaaa, jag tror inte det va? ;)

Nu ska jag kolla lite på teve innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det mycket jobb, 7 - 13 på dagiset och 15 - 19.30 på City Gross. Men pengar är ju alltid roligt att tjäna, eller hur?


En trött Josefine som är mer än redo för sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test