FOTOALBUM

Hej allihopa!

Idag mår jag lite bättre, jag har fortfarande ont i huvudet och är snorig like hell men jag tror febern är borta. Skönt!

Nu ska jag för första gången på 3 dagar bege mig ut på en promenad, tror det är bra för mig att komma ut i solen lite. Det är ju underbart väder idag! Jag ska nog bara gå ner till stan en snabbis och köpa lite saker, sen ta bussen hem om jag inte orkar gå.

Jag håller också på att beställa lite bilder på nätet just nu. Jag ska skriva ut de bästa bilderna från mitt år i New York och göra ett fotoalbum. Det var riktigt svårt att välja bilder, men jag kunde skära ner dom till 150 stycken. Eller det kanske inte är så lite, haha! Jag ska också skriva ut bilder från min och Emmas resemånad, jag måste bara få dom från henne först. Hon tog de flesta med sin systemkamera!

Nej, nu ska jag bara vänta klart tills bilderna är nedladdade sen ska jag ut på min lilla promenad!


En av 150 bilder jag ska skriva ut från alla roliga utekvällar i New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test