HAPPINESS IS A MOOD, NOT A DESTINATION


H
ej hörrni!

Söndagsnatten var hemsk. Hemsk. Jag fick en sådan panikångest att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, det kröp i hela kroppen på mig och det kändes som att jag kvävdes på riktigt. Usch, jag vill verkligen inte vara med om någon sånt igen...

Nu mår jag dock bättre, har rett ut lite saker med en person och har bestämt lite mer om mina planer i April. Så nu har jag något riktigt roligt att se fram emot! Ni får reda på vad det är när det är 100% bestämt!

Idag har jag jobbat på dagis, det har gått bra som vanligt! Efter jobbet tog jag en powerwalk runt Munksjön. Det har ju varit underbart väder idag så det var skönt att få lite frisk luft!

Inatt ska min lillebror sova över här, han är i Sthlm nu och kollar på HV-matchen så han kommer hem sent och kan inte ta sig till Mullsjö då. Vi får se vilket humör han är på när han kommer hem, det bestäms ju av vilket resultat det blir på matchen, haha!


Min coola bror när min familj hälsade på mig i New York Sep - 10

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Kan du inte visa lite bilder på din lägenhet?

2011-03-16 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test