HELGEN I KUNGSBACKA

God afton!

Jag har precis myst ner mig i soffan med en kopp te. Jag är helt slut efter dagens jobbpass och imorgon börjar jag vid 7 så det blir en tidig kväll för min del ikväll!

Helgen hos mamma i Gbg var jättemysig! Vi shoppade, åt god mat och bara mös. Deras hus ligger lite utanför Kungsbacka och är hur fint som helst! Det har en typiskt shabby chic- stil med vita golv och romantiska tapeter och fina krukor och möbler. Jag blev verkligen kär!

Under söndagen fick jag så ont i huvudet så jag trodde jag skulle svimma, så igår var jag hos läkaren och kollade upp ifall jag hade bihålsinflammation. Jag verkar inte ha det, så det måste vara något annat. De tog ett blodprov (USCH!!) för att kolla om jag hade några bakterier eller virus i blodet men det hade jag inte. Så vi får hoppas att det blir bättre snart! Vi ska iallafall göra en större utredning om min huvudvärk efter jag kommer hem från USA, så det känns skönt.


Övervåningen på mammas hus är högt i tak, så himla fint!


Mitt fina plåster efter blodprovet. Det finns nog inte något så obehagligt som att få en nål inkörd i sin ven...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test