I'M COMING HOME

Alltså, ni förstår nog inte hur glad jag är just nu!

Jag har ju skrivit att jag har lite planer i April som jag ser väldigt mycket fram emot. Jag har inte velat berätta om det förrän det är 100% säkert, men jag bokade mina biljetter i eftermiddags så nu är allt klart.

JAG SKA TILL NEW YORK HELA APRIL!!

Jag ska bo hos min värdfamilj och bara chilla, festa, shoppa och umgås med vännerna och familjen. Jag behöver verkligen komma bort från Sverige ett tag och då drar jag självklart till mitt favvoställe, mitt andra hem - Manhattan, New York.

Flyget går den 1:a April och jag åker hem den 27:e. Åååååååh, lyckan är total!!
Och det bästa är att Sarah kommer ner den sista veckan och när vi är tillsammans händer bara en sak - craziness! DETTA KOMMER BLI SÅ AWESOME!!


En av de kvällar med Sarah som jag aldrig kommer glömma (eller ja, de delar jag kommer ihåg vill säga...)





Kommentarer
Postat av: Angelica

Helluuuuu!!! Fan va nice. Jag tog bort min facebook som du kanske markt. men den ar tillbaka i mitten av april. Jag ar borta bada 2 helgerna i april sa vi kan tyvarr inte ses da. Men under veckodagarna sa kan vi ju traffas. As mys. Nu far vi en liten del av det vi inte fick upleva. Bada 2 pa manhattan. wuhuuu!! Puss och kram

2011-03-22 @ 15:07:40
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test