JOSEFINE AKA THE HURTBULLE

Gud vad jag har varit hurtig idag!

Jag vaknade vid halv åtta (jag vet, kärringvarning), käkade lite frukost och kollade på lite teve. Vid nio kände jag för att dra ut på en löprunda i det fantastiska vädret, så det gjorde jag. Första gången utomhus i år!

Efter att ha duschat klart storstädade jag hela lägenheten så nu skiner den och luktar jääääättegott! Sen gick jag till Ica Maxi och storhandlade och när jag kom hem lagade jag min älskade linssoppa.

HERREGUD vad jag är bra!

Nu ska jag möta upp Malin på Willys, vi ska laga tacos och ha en filmkväll. Riktigt nice!


Jag just nu!

Ps. Om exakt en vecka är jag i New York!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hellu!! :)

Emma har tyvarr det. Hoppas du hittar nagot annat du kan lana. Snart ar du har. wohooo!!

2011-03-29 @ 03:14:54
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: karolina

Hej. jag har läst din blogg sen du var aupair i new york. jag älskar älskar ockås den staden. och såfort jag vill drömma mig bort så tittar jag in här. jätte härlig blogg måste jag säga. är iktigt avis på dig som skall åka dit snart igen. kram

2011-03-29 @ 22:07:03
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test