THE UGLY TRUTH

Jag mår fortfarande skitdåligt, om än lite värre än vad det var igår.

Det känns som att det bara blir värre och värre hela tiden och jag blir så jäkla frustrerad. Jag vill ju vara frisk och kunna jobba och träna!
Jag är trött på att kolla på teve, snart kan jag hela teve-tablån utantill. Jag är trött på att snyta mig. Jag är trött på att hosta. Jag är trött på att ha ont i huvudet. Jag är trött på att gå runt i samma mjukiskläder hela dagarna.

Ja, ni fattar. Jag är jävla trött på det helt enkelt!

Jag har fått en tid imorgon att jobba på dagis, men det är typ 99% chans att jag inte kommer klara det om det nu inte sker ett mirakel.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag har feberfrossa och fryser just nu ihjäl. Någon som vill byta liv i några dagar?


Den hemska sanningen just nu. Röda ögon, svullet ansikte och näsa och torra läppar. Jag orkade inte ens le för att ta en bild, då är det fan illa, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test