FIKA MED MY GIRLS

Dagen har varit en pain in the ass men den avslutades på ett MYCKET bra sätt!

Jag blev väckt vid 07.15 av att de ringde från jobbet och bad mig att jobba på ett dagis idag. Jag som är såååå jävla snäll ställde upp och hade från och med att jag gick upp till att bussen gick 15 min på mig. Som ni förstår har jag sett ut som en zombie idag så jag hoppas inte ni som såg mig blev allt för skrämda, haha!

Det dagiset jag jobbade på idag sög faktiskt ganska mycket. Barnen var jobbiga och alla i personalen var så jävla torra och sånt hatar jag, när man inte ens kan skämta lite och ha en lite avslappnad miljö. Så de 8 timmarna jag var där gick vääääldigt långsamt kan jag säga.

Men kvällen blev mycket bättre med en fika med tjejerna på George's såklart. Det var lika mysigt som vanligt, som jag tycker om mina älskade brudar alltså!!


Jag och Amanda för ett par somrar sedan. Jag träffade henne för första gången idag sen hon åkte till Australien i Januari, hon har varit väldigt saknad här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test