TOMORROW!

Heeeeeeeeeeeej!

Gud vad det har varit glest med uppdatering de senaste dagarna, men jag har varit väldigt upptagen.

De senaste dagarna har bestått av jobb, vänner och packning. I måndags kom Louice till mig och stannade hela dagen och natten, så mysigt! Hon har varit ute i Australien och Asien och rest i 4 månader och hon har verkligen varit saknad!! På kvällen kom Ellen, Emma, Linnéa, Malin och Hannah till mig och vi lagade hemlagad pizza. Det blev skitgott!
Och gud vad jag och Louice kämpade med den där jäkla pizzadegen. Vi hade ingen degblandare eller vad fan det heter så vi fick använda det gud gav oss - händerna! Men efter en halvtimmes kämpande fick vi både en fin deg och liiiite starkare armar!

Kvällen var verkligen hur mysig som helst! Vi snackade massor och sa hejdå för ett tag. Igår åkte jag och mamma hem till henne i Gbg. Och imorgon vid 06.55 avgår mitt plan mot New York!! :)

Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot det här, det ska bli så skönt att få komma hem till den staden jag trivs bäst i!


Jag på Brooklyn Bridge i somras

Kommentarer
Postat av: neli

åh va härligt med new york =)

2011-04-08 @ 15:37:45
URL: http://neli89.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test