HELGEN

Hej!

Hoppas att ni har haft en bra helg, det har iallafall jag haft!

I fredags gick jag på bio med Linnéa och Malin. Vi såg Black Swan, en film om en balettdansös (Natalie Portman) som får rollen som Svanprinsessan och börjar hallucinera om att hennes ersättare försöker förstöra från henne. Det blir bara värre och värre och till slut blir hon helt galen.
Jag tyckte filmen var otroligt bra, jag förväntade mig inte att den skulle vara så sjukt läskig! Den var inte "blod och mördar"-läskig utan mer psykologiskt läskig. Fan vad hjärnan kan lura en ibland!
Den rekommenderar jag verkligen att ni ser, Natalie Portman vann ju en Oscar för den här rollen och det förtjänar hon verkligen.

Igår spenderade jag dagen med att storstäda och storhandla på Maxi. Vid 16.30 hämtade Malin upp mig. Hon skulle till hennes familj i Mullsjö så jag passade på att åka med henne dit för att umgås lite med min familj. Det blev en lugn kväll med filmtittande och mys.

Idag har jag varit och kollat på när min syster tävlade! Hon gjorde sin tävlingsdebut för i år i dressyr med sin häst Hugin. Jag tyckte de var jätteduktiga även fast Hugge var lite stel och rädd för domarna, men jag är så stolt över dom!
Vid 14 åt familjen lunch hos farmor och farfar, det var riktigt mysigt eftersom det var ett tag sen jag såg dom.

Nu är jag hemma i Jkpg igen och det känns bra faktiskt. Jag har börjat vänja mig vid att ha egen lägenhet nu och börjar tycka det är otroligt skönt att komma hem till min lägenhet där jag bestämmer och verkligen kan slappna av.

Nu ska jag kolla lite på teve sen sova, min förkylning vägrar släppa så jag ska försöka sova bort den!


Haha, en gaaaaaaammal bild på mig. Pappa har varit en ängel och fått ner alla mina bilder från min gamla dator på skivor så nu har jag massor av bilder jag har glömt bort. Kan visa er lite gamla roliga bilder någon gång om ni vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test