MAGKATARR

God kväll!

Jag kom precis hem från Lindsey. Har världens magkatarr så jag kan knappt sitta upp, men jag pallar inte sova än, då kommer jag bara vakna upp mitt i natten och inte kunna somna om.

Idag har jag varit i skolan. Det är faktiskt väldigt skönt att komma tillbaka till mina vanliga rutiner nu igen efter springbreak, det hände så SJUKT mycket saker under lovet så jag är bara glad att det är över!
Efter skolan åkte jag till Lindsey där vi solade på taket hela eftermiddagen. Hannah joinade oss efter ett par timmar men redan då började jag känna av min magkatarr. Jag fattar verkligen inte vad det beror på, så jävla irriterande!! Har så ont just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen och det var likadant i lördags...

Jag och Lindsey skulle egentligen träna nu ikväll men det sket ju sig. Får hoppas att jag mår bättre imorgon så jag kan träna då!
Nu ska jag kolla på en film, sen sova. Vi hörs imorgon med lite roligare update!


I Central Park för ett par veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test