SÅ MYCKET KÄRLEK

Gårkvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Vi hade förfest hemma hos mig, jag och tjejerna, och vi hade det så jäkla kul! Vi drog till Sliver vid 23-tiden och väl där började jag må jätteilla och fick ont i magen. Helt sjukt, har aldrig mått så dåligt typ. Så jag var tvungen att ta en taxi hem efter bara någon halvtimme och gick och la mig direkt och mådde skit hela natten...

Så jäkla tråkigt att det skulle bli så just igår, när det var sista utgången med tjejerna på väldigt länge... Men shit happens och det är ju inte sista gången någonsin! Johanna kommer till NYC i Maj och alla tjejerna kommer i höst och då kommer vi knappt komma ur det levande, haha! ;)

Idag mår jag lite bättre och ska snart åka hem till Mullsjö för att käka lunch med mormor och morfar, ta en fika med famor och farfar och sen äta middag med pappa och co. Mycket mat blir det idag!




Linnéa, jag, Hannah och Emma!


Haha, Emma med sitt hela och fina glas! "This is a Swedish design, it's built so that you can't put it down and just have to keep on drinking". Hahahahah!


Mina snyggingar Ellen och Johanna!


Reeeeach for the shoe!


Haha, älskar den här bilden. Äkta lycka! <3


Har sagt hejdå till mina tjejer nu också. Det känns riktigt tungt, men samtidigt har jag blivit överöst av kärlek de senaste dagarna och jag förstår verkligen inte vad jag har gjort för att förtjäna att ha sådana fina vänner. De presenter jag har fått av dom är ovärderliga och jag älskar varenda en av dom så mycket att det gör ont. Men, som det står i albumet jag fick av dom, "Time isn't what makes friendships last. It's love and devotion that keeps the tie between our souls". Så det spelar ingen roll hur lång tid det tar mellan att vi ses, vi älskar varandra lika mycket för det och vi är där för varandra hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test