EXHAUSTED

Jag kom precis hem från en springrunda.
 
Fy faaaan vad jobbigt det var idag! Allt kändes tungt och när jag kom hem så var jag helt svimfärdig, jag hade verkligen ingen energi alls. Om det beror på att det har varit stressigt denna veckan eller om jag har slarvat med maten idag vet jag inte, men kul är det iallafall inte. 
 
Annars så har det varit skolan som har gällt hela dagen, eller egentligen hela veckan. Jag har haft min jobbiga dag idag, på torsdagar har jag fyra (!) klasser vilket är otroligt påfrestande. Men jag kämpar på! 
Alla midterms är nästa vecka och det betyder att jag ska plugga röven av mig hela helgen för jag vill verkligen få bra betyg. De kurser som jag tar nu är mycket svårare än förra terminen, så jag är ganska nervös...
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen möta upp Angelica och hennes vänner för bio. Vi ska se Taken 2!
 
Lika röd i ansiktet som mina naglar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test