MIN FÖRSTA KUSIN! <3

Nu har min första kusin kommit till världen!!
Det blev en liten, liten tjej som är född den 15:e augusti kl. 10.50.
Hon är nog den sötaste bebisen jag någonsin sett, åwh jag älskar dig redan! <3

Jag visste att det skulle bli en tjej, det har jag sagt hela tiden. Men ingen har trott mig!
Alla bara trodde att det skulle bli en kille eftersom läkaren sa att det va tydligt vilket kön det var.
Så alla er där ute, nu borde ni fatta att jag har alltid rätt! Right? ;)

Längtar tills jag får träffa henne. Jag, mamma, Emelie och Jonte ska antagligen
upp nästa helg och hälsa på dom, Lotta måste ju få vila lite och lära känna hennes dotter.

Nu kommer det lite bilder på min söta kusin som kommer växa upp till en riktig snygging!

image2image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test