NEXT, LISEBERG

Imorgon ska jag till Liseberg med Louice, Pappa, Marica och Jonte.
Det ska bli jävligt skoj att träffa Lollo babe, det va ett tag sen nu.

Sen på kvällen ska vi festa, det va nån i Ulricehamn som hade 20 års fest.
Det kommer nog bli himla kul. ^^
Och sen på lördag ska vi tillbaka till Jönköping och festa här med
alla mina brudar!
SAKNAR ER SÅ!! <3

haha, det är första gången jag är ledig 3 dagar i sträck den här sommaren.
Fattar ni hur mycket jag har jobbat?!
Jag är trött, sliten och utbränd.....
Men men, pengar tjänar jag iallafall.
och när jag väl är ledig, då tar jag det lugnt, eller hur?
NO NO, Jossan ska festa hela dagarna!! :D

Och nästa vecka är jag ledig fyra dagar i sträck. Då har jag tänkt att åka
till Skärhamn med Louice och bara sola och åka ring. :)

Jag måste upp vid sex imorgon..
Ska ta bussen till Ulricehamn vid 07.50.
Shit, jag kom på att jag måste packa!
Måste dra, Puss alla!

/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test