HOE HOE HOE!


Ja, jag vet att det stavas "Ho", men jag tyckte att det gav något extra att skriva ett e efter ho. Det ger en extra touch. : )

Anyway, nu är julen typ slut. Det finns ju annandagen också, men då ska jag jobba... BLÖ HÖ!
Julafton var ganska trevlig faktiskt, vi var hemma hos mamma med släkten + Dans släkt. Hans släkt sög, dom hälsade inte ens på mig så kuk i dom.
Jag satt mest och gosade med lilla Vera, hon har blivit stor nu. Herregud. Jag och Emelie satt och fotade med Peters nya kamera, så jäkla bra va den! Inte konstigt eftersom att den kostade 15 000.

Idag så har jag och mina syskon varit hemma hos Pappa och firat lite jul här. Farmor och farfar kom en sväng och gav våra julklappar och Louice var även här ett tag. Har saknat min storasyster! <3
Jag kanske ska berätta vad jag har fått också. :)

Mamma
En Ipod Nano
Bodybutter & Lipbalm från Body Shop
Choklad

Pappa
Parfym & Lotion (Amor Amor)
Och så fick även vi tre syskon en gemensam present, en ps3.

Emelie
Parfym (Christina Aguileras), Mascara & Läppglans

Jonathan
Trosor från Sisters

Mormor & Morfar
Ipodhögtalare & massa hudprodukter

Farmor & Farfar
600 kr, en kokbok & vantar

Lotta & Peter
En jättesnygg vas till mitt nya rum

Så jag är väldigt nöjd med julklapparna i år!
Men nu ska jag ta lite mer skit från min syster, hon är förbannad för att hon har tappat sin mobil och måste ta ut sin ilska över mig.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test