MY LIPGLOSS IS POPPI`N


Blöhö. Har mått piss hela jävla dagen.
Dagen började med att jag vaknade upp och märkte att jag mådde lite halvt illa.
Men jag var ändå tvungen att gå till skolan eftersom jag har så hög frånvaro på tyskan.
Så jag släpade mig fram till busshållplatsen och mådde mer och mer illa. När jag väl var inne i bussen kände jag att det var verkligen panik, jag MÅSTE spy. Malin satt brevid mig och försökte prata om andra saker för att distrahera mig typ. Tack Malin, du är bäst. :)
Jag ringde farmor och frågade henne om hon kunde komma och hämta mig om jag var tvungen att gå av bussen. Det kunde hon och jag sa att jag skulle ringa lite senare.
Som tur var behövde jag inte gå av bussen. Mådde lite bättre sen så jag gick till skolan och tvingade mig själv att gå på samhällen och tyskan.
Sen åkte jag hem med 12.40 bussen. Så väl hemma har jag bara tagit det lugnt och mått allmänt dåligt....

Jag hoppas verkligen inte det är maginfluensa, det har jag inte tid med. Men jag tror nog inte det är det eftersom jag inte har spytt och borde ha gjort det vid det här laget. Hoppas, hoppas.

Funderar på att stanna hemma imorrn och vila upp mig. För jag måste vara bra tills på lördag, för då flyttar vi! :D
Så jävla gött.

Nej, nu ska jag titta vidare på Lyxfällan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test